субота, 27. септембар 2014.

Dan u Kelnu / Day in Cologne



Ne znam odakle da pocnem posto jos uvek skupljam utiske, ali ovo je jedan od gradova gde sam osetio toplinu oko srca.
Ljudi, kultura, mall-ovi i sam nacin zivota je fenomenalan. Fascinirala me je katedrala a sam pomisao koliko ona vec postoji teralo da se nekom cudnom silom vratim u to doba. Ali da se vratimo u sadasnjojst.
Nazalost nije bilo sunca kako sam planirao tako da sam sto se tice garderobe obuko nesto sto nisam planirao. Umesto braon, bez i toplijih boja, odabrao sam nesto sto me je totalno izdvajalo i nesto u cemu mi je bilo prijatno da ceo dan provedem u ovom prelepom gradu. Sve to naravno nije moglo da prodje a da se ne popije bar jedan (eh da je jedan) cuveni "starbucks" kojeg kod nas jos uvek nema. :( Nadam se da vam se dopadaju slike.
Na meni:

Bluza - Zara
Jakna - H&M
Farmerice - H&M
Patike - Nike
Naocare - RayBan
Acessorise - Hand Watch Casio









Unknown Web Developer

3 коментара: